რას მოიცავს IT მხარდაჭერა?

მომსახურების დონე, დაფარული ამოცანების ტიპები, ისევე როგორც მხარდაჭერილი მოწყობილობების რაოდენობა დამოკიდებული იქნება თქვენს პროვაიდერთან შემუშავებულ გეგმაზე.

იმის გამო, რომ არ არსებობს ერთი ფასი ან მომსახურების ერთი დონე, რომელიც უზრუნველყოფილია მთლიანობაში, თქვენ მიერ გადახდილი ფასი იქნება სპეციფიკური თქვენი ბიზნესის საჭიროებებზე, პერსონალის რაოდენობაზე, ტექნოლოგიაზე, რომელსაც იყენებთ და, რა თქმა უნდა, მხოლოდ მომსახურების დონეს. რეალურად სჭირდება. 

ახალ IT პროვაიდერთან მათი საფასურის შესახებ საუბრისას თქვენ უნდა დარწმუნდეთ, რომ წინასწარ გაითვალისწინეთ შემდეგი პუნქტები, რათა მიიღოთ ზუსტი ფასი თქვენთვის სასურველი სერვისისთვის. 

  1. სერვისის დონეები – გსურთ დისტანციური მხარდაჭერა, ad hoc IT მხარდაჭერა, 24/7 თუ მხოლოდ სამუშაო საათებში? 
  2. უბრალოდ გჭირდებათ დახმარების სერვისი ან სრულად აუთსორსინგის IT გადაწყვეტა, რომელიც ჰგავს თქვენი საკუთარი IT გუნდის სახლში, მაგრამ დაფუძნებული სხვაგან? როგორიც არ უნდა იყოს თქვენი მხარდაჭერის ღირებულება, ის არის თქვენი ბიზნესის უწყვეტობის უზრუნველსაყოფად და, შესაბამისად, უნდა იყოს ეფექტური ინვესტიციის დაბრუნებაზე.
  3. რამდენი მომხმარებელი გყავს? ხართ თუ არა მცირე ბიზნესი, საშუალო ზომის? რომელი ფასიანი მოდელია თქვენთვის შესაფერისი?
  4. აქვს თქვენს ბიზნესს შიდა სერვერი, ღრუბელზე დაფუძნებული საცავი თუ ორივეს ჰიბრიდი?
  5. რა სახის მოწყობილობები გსურთ შეიცავდეს – დესკტოპები, ლეპტოპები, მობილურები, ტაბლეტები?
  6. გყავთ თუ არა შიდა IT გურუ, თუ ყველაფერი იქნება აუთსორსინგი.
  7. განსაკუთრებით მგრძნობიარე მონაცემებთან გაქვთ საქმე?
  8. რა ექსპერტიზა გჭირდებათ თქვენც? პირველი დონის მხარდაჭერა, დახმარების ჯგუფის ლიდერები, პროექტის მენეჯერები და ანგარიშის მენეჯერები?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Facebook
LinkedIn